Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 15 September 2010

Terliur ja..

Aduih...tgk menu simple kat rumah Kak Nor..buat ayaq liur kecur ja...Sesekali makan simple2 macam tu..sgt la bestnya..mau boleh menambah 2 3 senduk dibuatnya...

Sue start dr mula balik sini sampai la kehari ni..blum pun lagi masuk dapur..ekekekekke...
makan kedai..Tu pun..sgt la hazabnya nak carik makan..Maklum la..masih dalam mood raya..kedai pun tak bukak lagi...Jawabnya..makan fastfood ajo lah...oh!..tak..semalam makan bihun sup.."sup meletop" ( nasib dah bukak kedai ni..kalau tak mau fastfood lg la menu malam kami)..I bukan malas tau..tapi saper suruh cik hb asyik la menyebabkan kami terpaksa balik keja lambat..makanya..harap maklum lah..tak terlaratnya cik isterinya ni nak mengadap dapur...

Ok!..apa menu yg terlintas dikepalo ni ketika ini....
.
.
.
.
.
.

.
.

Masak sardin
.
.
.
.


Telur dadar mayonis


.
.
.
.

Ulam-ulaman

.
.
.
.

.
.And Cicah Budu

Ekekkekeke..amacam?..ada yg terliur tak?....Selera sue ni biasa2 ja..sederhana..hahahhaa..

~ Gambo credit to cik Google ~

~ hadoi..mau ke laut cina selatan la diet sue semenjak lepas pose nih...

2 comments:

kak ina kl said...

salam dan selamat hari raya sue.makan camni pun sodap..semalam raya rumah adik ipar pun makan sardin dan telur dadar..ok per..

ijan said...

Ahhh..itu budu!! faveretku!!!

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "