Susahnya nak carik

Semalam..pg Jusco lagi (tentu2 tu ja shopping kompleks yg palin2 dekat dgn rumah). Cik hb izinkan..apa lg menyoping ler jawabnya..

Ok!..tujuan utama pg hanyalah untuk mencari keledek manis lagi dan Dawny Passion untuk yg kesekian kalinya..~ Google ~

Dan akhirnya..hampa. Hanya keledek manis ja yg dapat..Dawny Passion..tak der. Adoii..ni yg heran ni..bukan stakat 1 shopping kompleks ja carik..Lain2 pun sama..Tak der..Awat susah sangat nak dapat ni..Tak der stok ker?..Mustahil la..Iklanya bukan main lagi..Sue dapat rasa pakai 1 botol ja..lepas tu sampai sekarang..tak pernah dapat2..

So pakai ja lah sofflan ngan Dawny Attraction ni..

Mesti org bengkek ja kan..Apa ke hal lah minah ni sibuk sgt dengan Dawny tu..Tak der cita lain ka..Hehehehe..i kalau dah suka..i suka la...lalalalallalalala....bla..bla..bla..


Comments

cintaKusayangMu said…
qis pki downy yg kaler lite blue je...ok ek yg keladi manis ni???
Mia-Ina said…
kte pun pakai dawny gak..tp amik yg lama je..dah dok pekan biasa..xde yg mcm gmbr akak tunjuk ni