Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 4 August 2010

Tauhu sumbat


~ Gambo ehsan cik Google ja ~

Meh! meh! makan sama..ada 3 ketui ja..Tu pun beli..3 ketui singgit...
Kenyang...ni lah menu untuk tengahari ni..
Diet maaa..heeee

Nih!..bakal jadi menu kerap sue dibulan ramadhan ni rasanya...Azam sue untuk ramadhan kali ni.
.


BUAT AMAL IBADAT BANYAK2..BUKAN MAKAN BANYAK2..(^-^)..


4 comments:

I want to lose weight said...

Aku pun suka.. tapi yg mak aku buat cicah dengan kuah kacang bancuh.. memang best

ieda said...

waaa dikkk umah baruuu nieh .. langsir baru niehhhh .. cantikkkk ..

heheh menu diet yerk .. ehheh cayuk2 ..still sedapp dik heheheh

Mia-Ina said...

ni favourite org utara..mak selalu msk cicah kuah kacang

Jiya said...

aik aikkk.. diet ka?? unbelipbebel ni

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "