Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (1) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (5) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (233) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (13) Menu Mudah (9) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Hadiah Contest

Salam semua..

Tengok nih!..Bungkusan ni sue terima hari khamis lagi sebenarnya..Tapi tak bleh nak upload gambo ni dlm blog..So tertunda la hingga hari ni...Nak tau apa isi bungkusan ni?..hehhehe
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
Ni la dia..Perfume la..I like it...Perfume ni bukan untuk pompuan, tapi tuk laki..So, sue bagi cik hb pakai perfume ni....Biar abg wangi sentiasa..ekekekkee..


Thank's Cik Min..Nak tau macam mana sue bleh dapat hadiah ni..Bleh klik sinilah nak tgk apa contest yg sue masuk...hehehhe..

2 comments:

cikmin said...

ishhh..dia buat suspen rupanya..sabar je la..org lain dah dpt aleh dia tak dpt2 lagi..tu yg konpius tu.. :P

Anonymous said...

hehehhe..sian akak..sue nak post n3..tp time tu tak blegh upload gambo..tu yg baru hari ni ada n3 pasal ni..Tq ya kak..Dah suh cik hb pakai pun..

Masak Asam Ikan Kering Haruan

Assalamualaikum. Sesuai sangat rasanya menu asam masam macam ni kalau untuk menu bersahur. Biasa la kalau pagi  tu memang tekak li...