Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 1 August 2010

Dari Masjid Ke Masjid

Salam semua..apa khabar? sihat?.. Terasa sangat aura Ramadhan...Cuaca pun dah mula rasa mcm bulan ramadhan.. Lebih2 terasa bila di TV3 dan mula rancangan2 yg berbentuk ke agamaan gitu.. Contohnya..Rancangan Dari Masjid Ke Masjid... Bagus rancangan ni..Memaparkan beberapa masjid yg ada di negara ni..Ia seolah2 mengajak semua untuk mengimarahkan masjid.Siaran hari ni betul2 buat sue terpegun..Dimana dalam siaran tu..ada seorang pemuda yg cacat tak da kaki..pergi ke masjid naik motor..Bleh bayang tak?..Tapi dgn kecacatannya tu pun..dia boleh pg ke masjid untuk solat berjemaah juga..


Key lah..pada yang free2 tu..Ujung2 minggu duduk berkumpul... layanlah siaran ni..
Dari Masjid Ke Masjid
Di TV3..Jam 5.30 Petang.


~ Google~

4 comments:

Mia-Ina said...

hi kak sue..wah dah bertukar wajah ke..terkejut mia..br dpt blogwalking nie..

tq for the info

Shamsul said...

apa tajuk lagu tema dari masjid ke masjid kat tv3 tu? sape tau...indon rasenye.

Shamsul said...

hai..

azlin said...

Salam Ramadhan tuan rumah..
En syamsul, blh tlg berikan sepatah dua lirik lagu tema tu? nnti snang nk google.. tq

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "