Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Ramadhan ke-3..



Nih adalah menu berbuka untuk hari yang ke-3..N3 yg baru nak dipost..Heeeee
Ayam masak singgang ni, adik yang masak..Ntah apa mimpi ntah, dia terlebey rajin kot..Tetiba dia nak masak lak..Sue apa lagi..dah di offer..dengan senang hati menerima ja lah bantuannya..ekekkekekek...


So..hari tu tak singgah PARAM ( nih ayat yg dah byk blogger2 gunakan) pun..terus balik rumah..
Jenguk peti..ada lagi baki cempedak yg kakak off bg hari tu..
Pe laie..goreng la...


Loo..rasa macam tak cukup ja..godek2 lagi peti magic..Ekekekkee..jumpa pisang salai tahun lepas..Gila bagak..lama betul tersimpan dalam peti sejuk..Memang tahan betul..So..goreng habiskan semua..




No comments:

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...