Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 15 August 2010

Ramadhan ke-3..



Nih adalah menu berbuka untuk hari yang ke-3..N3 yg baru nak dipost..Heeeee
Ayam masak singgang ni, adik yang masak..Ntah apa mimpi ntah, dia terlebey rajin kot..Tetiba dia nak masak lak..Sue apa lagi..dah di offer..dengan senang hati menerima ja lah bantuannya..ekekkekekek...


So..hari tu tak singgah PARAM ( nih ayat yg dah byk blogger2 gunakan) pun..terus balik rumah..
Jenguk peti..ada lagi baki cempedak yg kakak off bg hari tu..
Pe laie..goreng la...


Loo..rasa macam tak cukup ja..godek2 lagi peti magic..Ekekekkee..jumpa pisang salai tahun lepas..Gila bagak..lama betul tersimpan dalam peti sejuk..Memang tahan betul..So..goreng habiskan semua..




No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "