Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (1) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (5) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (233) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (13) Menu Mudah (9) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Ramadhan ke-3..



Nih adalah menu berbuka untuk hari yang ke-3..N3 yg baru nak dipost..Heeeee
Ayam masak singgang ni, adik yang masak..Ntah apa mimpi ntah, dia terlebey rajin kot..Tetiba dia nak masak lak..Sue apa lagi..dah di offer..dengan senang hati menerima ja lah bantuannya..ekekkekekek...


So..hari tu tak singgah PARAM ( nih ayat yg dah byk blogger2 gunakan) pun..terus balik rumah..
Jenguk peti..ada lagi baki cempedak yg kakak off bg hari tu..
Pe laie..goreng la...


Loo..rasa macam tak cukup ja..godek2 lagi peti magic..Ekekekkee..jumpa pisang salai tahun lepas..Gila bagak..lama betul tersimpan dalam peti sejuk..Memang tahan betul..So..goreng habiskan semua..




No comments:

Masak Asam Ikan Kering Haruan

Assalamualaikum. Sesuai sangat rasanya menu asam masam macam ni kalau untuk menu bersahur. Biasa la kalau pagi  tu memang tekak li...