Hari ke 2 Ramadhan

Salam..
Hari ni dah masuk hari ke2 umat islam berpuasa.
Stakat 2 hari ni..sue masak simple2 ja..Paling2 simple..baru berkesempatan rebus telur masin. goreng ayam dan masak nasi jer..eekekekeke..hampeh tak!..
Ya la..hari pertama pose..balik umah agak lambat juga..Cik hb ajak pg bazar ramadhan ja terus..Sue tak beli apa pun..semua cik hb yg pilih..Sue sgt2 tak rasa nak makan beria2 sgt pun pose ni..

Sahur pagi tadi..just perangat lauk yg ado..rebus telur masin..masak nasi ja..Tuk diorg makan ja..Sue mcm biasa..just amik air koko rx-lite jer..pastu ratah ayam seketul..uuuu..sgt2 tak lalu nak mkn pepagi buta ni...

Hari ni..planning nak makan benda alah ni..ekekekekkekee...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Nak..nak lak yg namanya PECAL JAWA tu..Fuhhhh!!!!..leleh!..Ada masa nak suh mak buatlkan stok sambal pecal ni byk2..So..bila rasa nak mkn..senang ja..Hahah..dasar pemalas punya anak...




Comments

kak ina kl said…
salam..memang kecur air liur bila tenguk pecal ni..ishhh dah lama dah tak buat.

selamat berpuasa dan selamat berbuka
Mia-Ina said…
aduh teringin lak tgk pecal..tadi pi bazar nampak rojak je...hehe..tp x amik pun
Jiya said…
perghhh!! merahnyaa.. mesti pedas ni..
ibh said…
Kak ina : Sedap kan kak pecal jawa ni..hehhe..selamat berpuasa kak
ibh said…
Mia ina: Rugi mia..diet, kita mkn pecal pun ok gak..

Jiya : Tak pedas pun jiya oi..heee