Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 12 August 2010

Hari ke 2 Ramadhan

Salam..
Hari ni dah masuk hari ke2 umat islam berpuasa.
Stakat 2 hari ni..sue masak simple2 ja..Paling2 simple..baru berkesempatan rebus telur masin. goreng ayam dan masak nasi jer..eekekekeke..hampeh tak!..
Ya la..hari pertama pose..balik umah agak lambat juga..Cik hb ajak pg bazar ramadhan ja terus..Sue tak beli apa pun..semua cik hb yg pilih..Sue sgt2 tak rasa nak makan beria2 sgt pun pose ni..

Sahur pagi tadi..just perangat lauk yg ado..rebus telur masin..masak nasi ja..Tuk diorg makan ja..Sue mcm biasa..just amik air koko rx-lite jer..pastu ratah ayam seketul..uuuu..sgt2 tak lalu nak mkn pepagi buta ni...

Hari ni..planning nak makan benda alah ni..ekekekekkekee...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Nak..nak lak yg namanya PECAL JAWA tu..Fuhhhh!!!!..leleh!..Ada masa nak suh mak buatlkan stok sambal pecal ni byk2..So..bila rasa nak mkn..senang ja..Hahah..dasar pemalas punya anak...




5 comments:

kak ina kl said...

salam..memang kecur air liur bila tenguk pecal ni..ishhh dah lama dah tak buat.

selamat berpuasa dan selamat berbuka

Mia-Ina said...

aduh teringin lak tgk pecal..tadi pi bazar nampak rojak je...hehe..tp x amik pun

Jiya said...

perghhh!! merahnyaa.. mesti pedas ni..

ibh said...

Kak ina : Sedap kan kak pecal jawa ni..hehhe..selamat berpuasa kak

ibh said...

Mia ina: Rugi mia..diet, kita mkn pecal pun ok gak..

Jiya : Tak pedas pun jiya oi..heee

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "