Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Ramadhan ke-11


Layan menu hari ni..selain potato salad yang dah dipost n3 tadi.....

Meriah tak?..Banyak gila kan menu hari ni..Tu belum lagi dengan Murtabak Di Rajanya yang last2 minit cik hb bawak balik...Yang frozen punya...Ada ka patut..dah kul 7..suh gak bini dia ni masak gak murtabak tu..Dah la besar dan tebal..

Banyak2 menu mcm tu..sue just makan 2 ketul murtabak diraja, skit spegetty goreng dan potato salad..Senak perut dibuatnya..Cam dah terover ja mkn..

Ooo..tak lupa juga..minuman hari ni adalah..Air Tembikai pilihan cik hb..(^_^).. Ni lah yg dikatakan....

Gendang Gendut Tali kecapi
Kenyang Perut Suka
Hati
Hhahahhahahaha


No comments:

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...