Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 21 August 2010

Ramadhan ke-11


Layan menu hari ni..selain potato salad yang dah dipost n3 tadi.....

Meriah tak?..Banyak gila kan menu hari ni..Tu belum lagi dengan Murtabak Di Rajanya yang last2 minit cik hb bawak balik...Yang frozen punya...Ada ka patut..dah kul 7..suh gak bini dia ni masak gak murtabak tu..Dah la besar dan tebal..

Banyak2 menu mcm tu..sue just makan 2 ketul murtabak diraja, skit spegetty goreng dan potato salad..Senak perut dibuatnya..Cam dah terover ja mkn..

Ooo..tak lupa juga..minuman hari ni adalah..Air Tembikai pilihan cik hb..(^_^).. Ni lah yg dikatakan....

Gendang Gendut Tali kecapi
Kenyang Perut Suka
Hati
Hhahahhahahaha


No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "