Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 2 February 2011

Yang di idam dah dapat....

Emmmm.last n3 tuk malam ni....Sempat lagi tu..Baju belum pun masuk bag lagi..(^_^)...


Nampak tak apa tu....Emmm..aiskrim yg sangat lazat....Dapat gak lepas geram...Kalau tak kerana DIET..mau habis satu bekas tu sue bedal....

So..dengan malu2 kucing nya..sue just makan 3 sudu ja.( korang percaya ka..sila lah percaya ya.tengok!..siap bold lg perkataan 3 sudu tu....wahahahhaa)...
Emmm..simpan baik2 dalam esbox balik..


Siap warning kat Ucu..Sila jangan habiskan ya..Nanti balik holiday nak makan lagi..Heeee...Kejam punya kakak kan...
Ok!..Stop dulu.......(^_^)..Key u all..SENYUM.....Daaaaa.....



1 comment:

zati embong said...

sukenya sue eskrem eh?happy hOliday!

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "