Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (236) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (2) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Mee Sup With Chicken Meatball

Assalamualaikum..
Hari ni sangat santai....Keja rumah pun tak banyak nak buat....
Cuti kan..so..kena gunakan waktu cuti tu dengan sebaiknya..Heeee....


Okeh!..Ni menu tengahari ni...Asalnya nak buat spagheti..Tapi ntah macam mana buleh plak bertukar jadi Mee sup..Ngeh!..ngeh!....Otomen masuk dapur kot...tolong2 firekan..wahahhaaa..dah mula merapu la ni....

Tak pa la..janji kenyang kan....Buat banyak skit..So petang ni tak payah masak..Kasi hadap ja orang dalam rumah ni menu yg sama..wahahahahhaa..pemaleh betul kan...(^_~)...




Sikit tak terliur pun kan tengok menu ni....Resepi?..seperti biasa..i main campak2 ja apa bahan yg ada dalam esbox tu...Duk dapur ni kena keratif skit..Betul tak kawan2?..Heeeee...




3 comments:

suffer8zine said...

huhu dah la nga lapar ni

Terkini : Ikan Berkepala Buaya

Anonymous said...

emm ... npk sedap ... minta satu mangkuk .. kalau dapat sikit sure kenyang .. amarmzy

ijan said...

Kite pun masak simple jugak..weekend kan best kan kan kan :D

Sup Tulang Jangan Pandang Belakang

Kali ni up lagi menu dah basi.Dah try lama dulu.Sesekali   nak juga try resepi google..Biasa tu buat sup ala campak-campak ikut hati ja. ...