Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 19 February 2011

Mee Sup With Chicken Meatball

Assalamualaikum..
Hari ni sangat santai....Keja rumah pun tak banyak nak buat....
Cuti kan..so..kena gunakan waktu cuti tu dengan sebaiknya..Heeee....


Okeh!..Ni menu tengahari ni...Asalnya nak buat spagheti..Tapi ntah macam mana buleh plak bertukar jadi Mee sup..Ngeh!..ngeh!....Otomen masuk dapur kot...tolong2 firekan..wahahhaaa..dah mula merapu la ni....

Tak pa la..janji kenyang kan....Buat banyak skit..So petang ni tak payah masak..Kasi hadap ja orang dalam rumah ni menu yg sama..wahahahahhaa..pemaleh betul kan...(^_~)...




Sikit tak terliur pun kan tengok menu ni....Resepi?..seperti biasa..i main campak2 ja apa bahan yg ada dalam esbox tu...Duk dapur ni kena keratif skit..Betul tak kawan2?..Heeeee...




3 comments:

suffer8zine said...

huhu dah la nga lapar ni

Terkini : Ikan Berkepala Buaya

Anonymous said...

emm ... npk sedap ... minta satu mangkuk .. kalau dapat sikit sure kenyang .. amarmzy

ijan said...

Kite pun masak simple jugak..weekend kan best kan kan kan :D

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "