Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 18 February, 2011

Pengubat rindu pengarang jantung Acik...

Tetiba plak rindu dengan budak busuk masam ni...Heeee....

AUNI BATRISYA


~ Tengok la tu..mata berair lagi..baru lepas nangis..hee ~


Meh layan aksi2 budak busuk masam ni....Ni la budaknya yg pantang sangat nampak kamera or hp....Kalau tengah nangis pun boleh berhenti dulu sebab nak bergambo....pastu..siap cakap " nak tingokkkk!!!!"...hehhehee..auni..auni....
Cepat ja beso rasanya dak ni....sekarang ni mulut tak reti diam..ada ja benda dia nak cakap..Geram tengok keletahnya...


~ Aksi manja la kononya tu...~

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


~ Posing macam model la tu..model pakai pamper + promote kain langsir buruk nenek..hahhaaa.~
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.


~ Khusyuk layan upin ipin la tu..haru..haru..Abg iqbal layan ja lah kerenahnya tu... ~

Bila nak jumpa dak busuk masam ni agaknya.....Emmmm....(^_^)

3 comments:

Mama Zharfan said...

sgt comel :)


jom join Heartbeat!

suffer8zine said...

wahhh cumil budak tu

Terkini : Ikan Berkepala Buaya

ijan said...

Coomellll... :)

Budak2 ni kalau tengok kartun, puluhannnn kalii pun takper kan. kite ler naik berbulu mata nak melayan sebab kena tengok sama. hehe.. mikael suka toy story dengan kungfu panda. mama dah boleh hafal dah skrip semua tu :D

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "