Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 28 February 2011

Char Kuey Teow

Assalamualaikum..
Emmm..bercinta betul nak hapdet pasal GA..Sian korang ya..mana sempat ja sue dtg jenguk balik ker blog korang..




Keh!..sambil2 hapdet list nama peserta GA..korang layan ja lah menu char kuey teow ni ya..
Akcely tu menu petang semalam tu..wahahahahaha..basi dah tu...Jangan ada yg gatal2 nak mintak plak.....
Sedapppp...berani mati sue puji diri sendiri tau...Pueh hati..buh kerang and udang banyak2...
Kalo beli tu...emmmm..kemut no kerang ngan udangnya....heeee

Cuma satu ja tak bp kenannya...paksa pakai mee kuey teow yg besaq2 tu..tak da yg jenis kecik2 tu..Sue kureng skit mee yg besaq2 ni..Tapi sbb dah teringin sangat nak buat char kuey teow hasil tangan sendirik...Jalan juga la..Ngeeee...ngada2 ja kan...


Key..korang hadap ja la gambo tu ya..Sue nak sambung buat list yg join GA ni....(^_^)...Daaaaa

1 comment:

Diela Zaimi said...

wahhh sedapnya char kuey teow dia...sblm ni kan org mmg x suka tp pas dh merasa char kuey teow yg sgtla sedap kt lipis ni, terus jd sukaaaa sgt skrg...heheh...
bolehla share resepi ek...jimat duit takyah cari kat kedai... ;)

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "