Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 20 February 2011

Mee Goreng



Assalamualaikum..Salam hujung minggu u all...
Hari ni up n3 awal skit..Sue siap buat sarapan awal hari ni...6.45 dah siap buat bekfast...

Macam semalam...pala otak ingat nak buat pancake bakar (ni sebab tengok Ijan buat pancake la ni..Sedap Ijan pancake ko tu..)...Seperti biasa...bila bukak ja esbox...menu sarapan telah bertukar...Bling!!!!!...Yaa..siap Mee Goreng ...Ngeeeee....



Okeh!..Jemput makan ya...Jan berebut..sorang makan sesenduk ja..Jangan makan banyak2..nanti gumuk..Heeeee.....Baikkkk...tuan belog nak jenguk laman sat...Kasi kluar peluh skit.....
Key....Selamat Berhujung Minggu semua....(^_^)...



1 comment:

Anonymous said...

emmm ... terasa lapar pulak perut ni. Bukan apa naik berselera tgk mee goreng tu. Minta sikit sure sedap. amarmzy

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "