Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 31 December 2010

N3 terakhir & Gadget baru

Tahun Baru Azam Lama?

Huuuuu...wink..wink...pala tengah pikir ni.....


Okies!..ni maybe n3 terakhir di tahun 2010...
4 me penutup hujung tahun ni..di akhiri dengan satu kejutan...mendapat 1 gadjet baru....Hehhehehhee.

Taraaaaaaaaa....

.
.
.
.

.
.

..


My new handphone...Tq cik hb...Tak sangka sungguh i dapat ni sebagai hadiah dihujung tahun 2010. Walau pun tak la secanggih mana pun..tapi still hp baru kan..Suka..suka...
Pukul 2 pagi hb suh bangun tengok apa dia beli...Kikikiki...terharu...
Tapi sian lo..hp dia sendiri buruk..still pakai yg lama...Korang jgn kata i kejam tau..bukan i yg mintak pun...Tu ar..i nak belikan hadiah hp tuk dia..dia tak nak..Alasan..berjimat.


Sayang lo dengan hp lama ..I ni kan jenis yg setia dan sayang pd harta sendiri...


Ni hp yg i pakai selama ni..sama jenis dengan hb jg..Sehati sejiwa la kunun....Kikikiki..Hp ni hb ambik..tuk dia pakai plak...So dia ada 2 hp la..
Last pakai hp yg canggih ( ala2 yg stok2 ada kamera & rington muzik ja)...tahun 2006..Pun kami pakai hp sama jenis juga...Hp i problem dulu ( masuk air..sbb terjun skali dlm laut dgn tuannya..errkkk!!!..hampeh kan)...Pastu tak sampai 2 bulan..hp hb plak hilang ( tercicir la tu ). Tu yg kami pakai Nokia 6030 ni sampai la sekarang ni. Sorry..i tak kan jual hp ni..I sayang tau..

Udah2 la cita pasai hp ya..Kang orang kata i riak lak..Menunjuk2..kikikikiki..
Azam?
Errrmmm...Banyak ooo..Cuma satu ja nak up kat sini..

Mau Kurus ma.

Aipp!!!..macam azam tahun lepas ja..Kikikikiki..ni azam yg dah bertahun dicarry forword..Hehhehee...
Oklah!..U all punya azam apa plak?...(^_^)

5 comments:

NM02 said...

kita pun baru dapat hp baru semalam sempena anniversari... suker suker suker... jom kita lompat sampai nampak pusat... kekekeke

Faizaharis2 said...

Selamat Tahun Baru...

heheeh mau kurus jugakkk ni

ieda said...

amboiii gadget tahun baru yer ... cantik ..
samer jer nga hp akak nie heheh

cayuk2 dikk sama2 azam nak kuwogh kannn :)

Mama Rania said...

owh agak tidak patut semah je kna bhn kt opis psl blackberry..
rupe2nya jiran tetangga pun da pkei new hp..wah...berita hot jugak ni

ijan said...

waa..cantiknye handpon baru dia.. bangun pukul 2 pagi nak tengok hadiah? lomentiknye.hehehe

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "