Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 6 December 2010

Ketagih la plak



Dah dua hari ni..malam2 ja..sue layan cita korea..
Hahhahahhaha..gila betul la...dah jadi ketagih la plak...

Now..sedang layan cerita FULL HOUSE..walau dah pernah tengok..tapi tetap nak layan juga...


Biru mata layan cita korea yang hanya jumpa ber subtitle inggeris ja..hoohoohhoooo.

8 comments:

yangyuyu said...

minat gak slalu tgk kat animax

suffer8zine said...

haihhhh full house

Terkini : 100 Manusia Paling Berpengaruh Di Dunia

Anawahid said...

uih sue, ambo ni jan kata tgk, sampai termimpi gi korea, minat kat Lee Min Ho jek, yg lain x minat... ahaksss... nk tgk kene senyap2 kalo x ada kene hempuk laptop ni oleh cik abe, mana x nya, bini dia ni kalo ngadap korea drama, bole ilang dunia.... hahaha

...aida... said...

Salam sue... merayau kat sini malam2 buta ni... Lama tak jengah blog kawan2. ;)

sue said...

Anawahid:Akakaka..mentang2 hero macho..siap mimpi2 ya..mmg pu kalo dah ngadap cita korea..mmg leka..Sue pun tak layan cita ni depan hb..kang dia bising..hehehhee

sue said...

aida; Kak..mmg lama pun aka menyepi..bz ya..

NenekPenne said...

arlooo...timakasih singgah kat blog i yer...

citer korea dulu i tengok la mcm citer yu hee the witch tu, pastu citer yang buat coffee tu sebab i suka hero citer tu...

Faizaharis2 said...

tingin gak nk tgk ceta ni.... tp takde masa nk layan...huhuhu

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "