Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (1) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (5) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (233) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (13) Menu Mudah (9) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Hobi

Salam jumaat semua. Esok cuti..apa plan u all hah!..
Oooo...4 me..esok dah plan..nak merajinkan diri dengan aktiviti di laman yg sekangkang kera tu...
Teruja tengok garden Kak LG...Kalau la ada ruang yang luas macam tu..memang seronok betul..silap2..pokok mangga pun sue nak tanam. Belum lagi tengok garden Jaja...bertuah..sebab hubby jaja memang rajin berkebun.

Sue memang suka berkebun ni dari kecik lagi..kalau kat kampung dulu..sue suka tanam bunga dan sayur2an...Teruja betul rasanya bila tengok semua hasil yg kita tanam hidup subur dan mengeluarkan hasil. And..nak tau dak..sekolah dulu, sue ambik subjek sains pertanian juga tau. Hehehehe..





2 comments:

Anawahid said...

hebat ngko sue jadik petani moden, ai ni tgn panas, x bole cucuk tanam, tlg siram bole la... hehe

suffer8zine said...

heheh nice

Terkini : Ini Fakta Bukan Auta

Masak Asam Ikan Kering Haruan

Assalamualaikum. Sesuai sangat rasanya menu asam masam macam ni kalau untuk menu bersahur. Biasa la kalau pagi  tu memang tekak li...