Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 1 December 2010

Hari ni ada sale untuk ahli J-Card


Memang pandai betul la diorang ni set ya..Macam tau2 ja hari ni kerajaan masuk bonus RM500..Dan2 tu jugak dia buat SALE..

Ok ya..DIMAKLUMKAN
JUSCO ADA SALE
ya 2 hari ni...


Apa lagi..jom serbu reramai...

Pesanan!!!!...(pinjam sat pesanan biasa cik hb)


Sila buat list dulu ya..sebelum pergi membeli..Tengok!..dah bold colour merah lagik..Buat list..nanti kalo korang kayap awai2 jgn salahkan Jusco ya..buat sale..ekkkekekekke....
Bawak2 beringat wehhhh......

.

3 comments:

Faizaharis2 said...

jasco mana ek? hehehe

sedihhh bonus 500 tak masuk lagi... hehehe...selamatt

sue said...

Maluri..sue tau pun sbb member duk kecoh2..
Loo..tak masuk lagi..siannya..bukan pekeliling kata dibayar 1hb ka...

ieda said...

wow .. eppy and enjoy the sopink time :)

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "