Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 30 December 2010

Khairul Fahmi oh Khairul Fahmi

Ni apa kes..tetiba lak..semua orang sana sini sibuk duk cita pasal Khairul Fahmi tu...

Paling parah...ada gak dak kat opis ni dah sasau lak minat kat Fahmi ni....dan2 tu jugak mengaggau cari akaun fb dia..Ekekekekekkee....Tapi sian la korang ya..Khairul Fahmi tu dah ada yang punya ya..Kikikikikiki


Yang pasti betuah la pada si buah hati si Khairul Fahmi ni....berbunga2 la hatinya ya...Ya!..si buah hati telah berjaya menjulang nama Malaysia..dan berjaya menamatkan penantian rakyat malaysia yg selama ni dahagakan KEMENANGAN....

Korang nak kenal tak sapa buah hati Khairul fahmi ni..meh klik sini ya ..........>>>>>>>> Klik



No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "