Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 12 July, 2010

Selera tekakku

Salam petang..

Dok..dok melangut tunggu cik hb..tetiba teringin nak makan menda ni...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v

v

Alaaa...pe namanya..TRIFFLE


Maaf ya..yg ni..tentu2 dah bukan tuan blog ni yang buat...Tuan blog ni..baru jer ni haaa..menggodek cik google..mencari2 bagaimana nak merialisasikan keinginan tekaknya untuk merasa triffle hasil tangannya sendirik..Eekekekeke

Oooo..senang yo rupanya..macam main masak2 ja..Heee...Bila masa pula la nak membuatnya nih...Maklum ler..tuan blog ni..manjang MALAS...alasanya senang jer..Uiihhh!!!!..kotoq dapur nanti (kes malas nak kemas dapur la ni..heeeeee..mana ada anak dara tu..jgn biaq diaorang ikut perangai mcm ni ya...hancusss...)




4 comments:

Mia-Ina said...

apa benda yg ada dlm2??

ibh said...

3 layer..kek roll, jelly fruit and coktail ..

Nanti dah buat..akak share resepi..heee

adianiez AIDA said...

buat sue, jgn tak buat... sedap trifle tu.

ibh said...

Tu la..pala otak ni asyik dok piki triffle ni ja..mmg kena buat juga ni..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "