Selera tekakku

Salam petang..

Dok..dok melangut tunggu cik hb..tetiba teringin nak makan menda ni...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v

v

Alaaa...pe namanya..TRIFFLE


Maaf ya..yg ni..tentu2 dah bukan tuan blog ni yang buat...Tuan blog ni..baru jer ni haaa..menggodek cik google..mencari2 bagaimana nak merialisasikan keinginan tekaknya untuk merasa triffle hasil tangannya sendirik..Eekekekeke

Oooo..senang yo rupanya..macam main masak2 ja..Heee...Bila masa pula la nak membuatnya nih...Maklum ler..tuan blog ni..manjang MALAS...alasanya senang jer..Uiihhh!!!!..kotoq dapur nanti (kes malas nak kemas dapur la ni..heeeeee..mana ada anak dara tu..jgn biaq diaorang ikut perangai mcm ni ya...hancusss...)




Comments

Mia-Ina said…
apa benda yg ada dlm2??
ibh said…
3 layer..kek roll, jelly fruit and coktail ..

Nanti dah buat..akak share resepi..heee
adianiez AIDA said…
buat sue, jgn tak buat... sedap trifle tu.
ibh said…
Tu la..pala otak ni asyik dok piki triffle ni ja..mmg kena buat juga ni..