Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 18 July 2010

Satu lagi masjid runtuh

Salam hujung minggu..
Hee..hee..pagi2 lagi dah nak gosip kan..Kalau tgk tajuk tu..tentu tertanya2 masjid mana lak yg dah runtuh kan..
Dah kluar dalam Metro..yang Maya karin sah bercerai ngan suaminya...Sayang kan..sebuah lagi rumahtangga dah roboh..
Untuk maklumat lanjut bleh baca kat SINI ya..Sue maleh nak gosip banyak2...Nak buat macam mana..kalau itu dah ketentuannya..
Kita ni manusia..Dia yg maha kuasa yg menentukan segalanya...
Ya..Allah kau redhailah perkahwinan ku ini..Aminn

2 comments:

Mia-Ina said...

mmg dah agak..ya rabbi...risau dgr kes cerai2x ni lani...takut lak nk kawin

ibh said...

Tu lah..sgt2 manakutkan kan..
Tu la..akak hari2 berdoa moga perkahwinan akak ni sentiasa bahagia dan diredhai Allah..Dugaan dlm rumahtangga tu mmg la byk dik..Tapi kita kena juga hadapinya..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "