Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 3 July, 2010

Aku terpaksa curang

Geramnya la hati.... Kesetiaanku selama ini dibalas begini... Puas aku menyayangimu... Habis wang ringgit ku gadaikan untukmu.... Tapi begini juga kesudahannya.... Langsung tak dapat bertahan lama....selama ni..aku cukup bersabar.. Sehinggalah semalam..kau langsung terus tidak mahu lagi bersama ku.. Dan nampaknya..terpaksalah aku curang kepadamu

*
*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
**
*
*
*
My Lappy.


Waaaa...geramnya...sue ker yg ganas atau...memang lappy tu yg perlu diservis dah.... Semalam semangat sangat...balik rumah terus nak ngadap...Tapi bila bukak..alih2..monitornya lansung tak kuar gambo...tapi hidup.....coz lampunya menyala...Adakah monitornya yg problem... Waaaa....susahnya nak blogworking macam ni..Macam mana nak cakap ngan cik hb ni....Laptop tu baru ja dia belikan untuk sue...Tak sampai 3 tahun dah jahanam...Macam ni punah la harapan nak mintak iMac...Huhuhuhuu..


So terpaksalah sue menjatuhkan cinta sue pada si Acer ni pulak...
*
*
*
*
Nasib la laptop adik ada..Tapi kena la tunggu turn kalau nak guna...Malam tadi kul 10 baru sue dapat guna..kena tunggu turn la....
Huhuhuhu..hari ni ...nak blogworking pun bleh sampai kul 2 lebih ja..coz hari ni adik keja separuh hari..Dia balik kang..off coz la..kena pulang balik pada tuannya...Kena sedo dirila...huhuhuhu


.

3 comments:

Mia-Ina said...

mia pun msh guna labtop acer travelmate 6292 nie..nasib dh 3 tahun pakai, x jd pe2x.Labtop ni lbh berthn dr labtop yg sek bg

ieda said...

selamat berLAPY baru dikkk .. ;))

belogmamania said...

cian la kak su..hihihi..sabar yea..sy da alami hampir 1buln..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "