Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (1) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (5) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (233) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (13) Menu Mudah (9) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Mee Goreng + Dietku


Ni adalah sarapan kami untuk pagi ni..Ntah la..minggu ni..sue agak terajin skit..Buat menu yg ala2 berat gitu (kalau tuan blog ni mkn..alamat menambah lagi la angka jarum penimbangnya..haru..haru) Dari pagi dah duduk dapur..sampai la ke petang..Tak berenti masak rasanya..hahahhaa..Macam la ada spuloh orang kat rumah ni gayanya.... Ok!..layan mee goreng yg ala2 mamak gitu..Tapi mee ni tak dak sayur..just ada batang seleri ja dlm tuh...



Ooo..pada kawan2 yg diet..Blog ni bukan telah bertukar kepada blog masakan ya..Tapi tuan blog ni masih lagi mengekalkan konsep utamanya..iaitu DIET dan kesihatan (ya ka?..akakkakaa layan ja lah). Diet still on lagi okey....workout pun still on juga..PUASA?..yaaa..tuan blog ni gemar berpuasa sekarang..hehehe (^_~)

No comments:

Masak Asam Ikan Kering Haruan

Assalamualaikum. Sesuai sangat rasanya menu asam masam macam ni kalau untuk menu bersahur. Biasa la kalau pagi  tu memang tekak li...