Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Mee Goreng + Dietku


Ni adalah sarapan kami untuk pagi ni..Ntah la..minggu ni..sue agak terajin skit..Buat menu yg ala2 berat gitu (kalau tuan blog ni mkn..alamat menambah lagi la angka jarum penimbangnya..haru..haru) Dari pagi dah duduk dapur..sampai la ke petang..Tak berenti masak rasanya..hahahhaa..Macam la ada spuloh orang kat rumah ni gayanya.... Ok!..layan mee goreng yg ala2 mamak gitu..Tapi mee ni tak dak sayur..just ada batang seleri ja dlm tuh...



Ooo..pada kawan2 yg diet..Blog ni bukan telah bertukar kepada blog masakan ya..Tapi tuan blog ni masih lagi mengekalkan konsep utamanya..iaitu DIET dan kesihatan (ya ka?..akakkakaa layan ja lah). Diet still on lagi okey....workout pun still on juga..PUASA?..yaaa..tuan blog ni gemar berpuasa sekarang..hehehe (^_~)

No comments:

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...