Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 25 July 2010

Mee Goreng + Dietku


Ni adalah sarapan kami untuk pagi ni..Ntah la..minggu ni..sue agak terajin skit..Buat menu yg ala2 berat gitu (kalau tuan blog ni mkn..alamat menambah lagi la angka jarum penimbangnya..haru..haru) Dari pagi dah duduk dapur..sampai la ke petang..Tak berenti masak rasanya..hahahhaa..Macam la ada spuloh orang kat rumah ni gayanya.... Ok!..layan mee goreng yg ala2 mamak gitu..Tapi mee ni tak dak sayur..just ada batang seleri ja dlm tuh...



Ooo..pada kawan2 yg diet..Blog ni bukan telah bertukar kepada blog masakan ya..Tapi tuan blog ni masih lagi mengekalkan konsep utamanya..iaitu DIET dan kesihatan (ya ka?..akakkakaa layan ja lah). Diet still on lagi okey....workout pun still on juga..PUASA?..yaaa..tuan blog ni gemar berpuasa sekarang..hehehe (^_~)

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "