Aku idamkan ini....

Salam..
Pagi2 buta..sue dah meroyan jenguk dapur orang...
Esok nak buat breakfast apa ya...

Pastu pi survey menda alah ni..
v
vv
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Noxxa breadmaker oven


Sue memang dah terjatuh chenta dengan benda alah ni...Agak2..bila bleh dapat ni ya...
Ekekekeke..meraban ja kejanya...Baik tido sue..esok pagi dah nak berperang dgn kuali dan sudip..heee..

Okiey..see ya..Daaaa

6 comments:

Hamzah Ian said...

adoi.. ingt kete ke ape.. nice blog btw.. hahaha

ibh said...

Hehehe..tq encik hamzah..blog ni tak seberapa pun..byk merapu ja..heee

ieda said...

gak2 kan sue leh citer tak kat akak .. aper layie yg leh dibuat dgn mickrowave ?? .. akak ader cuma stkat nieh utk panaskan lauk .. yg lain x berani cuba lahh dikkk huhuhuh

ibh said...

Hee..yg nih..bleh buat bakar, panggang..ayam, ikan, kek, biskut dan siap ada breadmaker utk buat doh roti dan siap bakar terus lagi...
Huhuhu..bila nak dapat nih..

adianiez AIDA said...

ni amway punyer kan? ari tu jiran beli, nampak mcm sama jer dgn sue punyer gambo hi hi hi... RM800+ kalau tak silap rege nyer...

ibh said...

Ha ah..amway nya..Rega dia mmg mahal..
Kawan pakai ni la..dia kata ok..tu yg duk kebuluq teringin tu..heeee

Blueberry Banana Greek Yogurt Pancake

Kemain panjang namanya..Benda sama saja..Pancake a.k.a lempeng comei gitu. hehehe. Idea dari pinterest gitu. Kalau dah bukak pinterest ...