Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (236) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (2) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Raja nak posing

Hahahha...Raja buah nak posing juga dalam belog ni..
Nih! buah doyan fresh dari ladang okey...
Ni projek tengahari jumaat tadi la ni...Ada kakak kat opis ajak pi rumah dia cari buah...Memang syok..duk kait buah rambutan dan dokong..Cuma buah doyan ja tak pi kutip sendiri coz yg nih dah memang siap2 ada dah kat rumah dia..Kira rezeki kami la..kebetulan hb dia dah siap2 kutip doyan ni dr dusun..
Sambil petik buah..sambil melantak..hahahhaa..Buah cempedak..tak da yg masak..Tapi rezeki kami juga agaknya..Tuan rumah dah ada simpankan buah cempedak dalam peti..Fuhh..sedapnya layan buah cempedak mentah yg sejuk dari peti lagi..Lawan lak dengan buah manggis...Nasib tak pengsan..hahhaa..macam2 buah gaduh dalam perut...

Balik tu..kami ingat..kami akan dibekalkan dengan buah mutan dan duku langsat ja..Hahhaha..doyan pun dibagi juga..sorang 5 biji lak tu..Haru..haru..jenuh balut..takut bau..Hahhaha...

Ok!..ni lah hasil daripada doyan yg dapat tu...Terima Kasih Kak Zah..(^_^)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.Ni hasil projek malam tadi..Dua biji doyan dibuat bubur kacang..memang kaw betul lah..Wallah...sila ..sila..Jemput..jemput..jemput tengok ja lah ya..hahahahahhaaa....


1 comment:

ieda said...

wawawa dah jadi bubur kacang haaaa .. heheh rajin gak sue buat . kalau akak ... huhuhu x menjadi lahhhh heheheh

Sup Tulang Jangan Pandang Belakang

Kali ni up lagi menu dah basi.Dah try lama dulu.Sesekali   nak juga try resepi google..Biasa tu buat sup ala campak-campak ikut hati ja. ...