Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 10 May 2010

Teringinnyaaaaa

Teringinnya nak makan spaghetti..Diet bleh makan ka? Bleh kot..kena tengok pa kandungannya lah ni...
Ni kes tertengok spaghetti sardin kak hana la ni ...Terliur rasanya...teringat2 nih!..
Sib baik tak ngandung..Ekekekekee!!!!!


Adakah malam ni, ini akan menjadi menu sue?....Ha.haa.haa...Tak kot?..

~ Gooogle~


( merembes ayaq liur tau..Eiii..tapi tak la sampai macam tu tau....Sangat tak senonoh ini gambo kan..heeee.)



6 comments:

...aida... said...

Baru makan spaghetti di pizza Hut 2 hari lepas. Masuk ni dah 4 kali makan spaghetti yang ada kupang tu. Namanya apa tah. Nyum Nyum sedapnya. nak lagi.. Nak lagi...

ibh said...

Jeles!!!..sue baru skali mkn.tapi yg ada meatball tu la..yg kupang tu tak rasa lg..hee

kak ina kl said...

amboi kalau lah betul air liur meleleh mcm tu..alamat basahlah key board kamu ek..

Mia-Ina said...

boleh je...asalkan jgn bertambah pingan demi pinggan..

ieda said...

ehekss .. sesekali makan x per dik .. jgn makan dlm kuantiti yg banyak ( nak pujuk ati .. sbb menu berbuka akak ari nieh adalah SPEGETTI .. hehe ) nanti akak update kat blog dan FB .. tungguuuuu :))

ibh said...

Kak ina :haha..kalau air liur leleh mcm tu..sue pun geli jg kak

Mia Ina: hehehe..kena beringat la kalau nak mkn jg kan...

Kak Ieda : Alaaa..saja la tu nak bg kita jeles..meh la hantar skit kat sue..he..hee

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "