Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 1 May 2010

Dari dapur sue

Hapdet menu petang ni..Sue just buat nasi goreng, sardin masak kicap and goreng ikan kering gelama asam ja..Fuhh!!!..layan juga....
Okies..layan pic yg huduh ni la ya....


Sedap gak rupanya sardim masak kicap nih..Tak pernah buat pun sebelum nih..Skodeng rumah kak Hana jumpa resepi ni...So simple and sedap...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tengok!!!
Benih cili sue dah hidup..Semai pakai biji dari cili yg dibeli di Tesco...Kalau tgk cili tu, memang mantop..panjang, beso dan warnanya merah menyala...Hope anak benih dia nih..akan menghasilkan cili yg sama la. Tak sabo nak tunggu besar...





Gambar blur..besa la..kamera tuh problem skit..ntah apa la masalahnya..hu..huu..



No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "