Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 1 May 2010

Selamat bercoti


SELAMAT HARI PEKERJA
Hari ni...nak bermalas- malasan bleh tak?

He..hee..hee..tak da maknanya...walau hari ni cuti hari pekerja...tapi keja2 kat rumah ni tak pernah coti ok...Hu..hu...

Apasal lah..hari pekerja tahun ni jatuh pada hari sabtu...kalau ahad..kan best
Tentu Isninnya dapat cuti lagi....

Ok lah..Tuan belog nak sambung berkoje nih...Daaaa




5 comments:

Mia-Ina said...

keja kat rumah wjb kena buat gak...lain le klu single mcm mia ni..hehehe...selamat hari pkerja kak su

...aida... said...

Selamat hari pekerja juga sue. Hari ni buat kerja rumah habis-habisan. Konon esok nak relaks habis-habisan pulak.Sebab hari raya kita raya sungguh2, hari pekerja kita kenalah bekerja sungguh...(Ayat utk gumbirakan hati sendiri ;-p)

ibh said...

Mia ina..Tu la pasai nya dik..hu..huu

ibh said...

Mia ina..Tu la pasai nya dik..hu..huu

ibh said...

aida :..Kalau esok bleh berehat..hu..huuu

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "