Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 20 May, 2010

Teringin la plak

Salam..selamat petang
kat luar hujan dah berhenti agaknya..tapi kat dalam opis ni sejuknya bukan main.
Perut lapar bila tengok menu minum petang kawan2...


Tetiba teringin nak makan benda kat bawah ni plak. Nak tau apa?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
v
v
v





SATA


Mana nak dapat sekarang ni..Tak pa, nanti awal bulan 6 ni sue nak pergi Terengganu..Nak melantak sepuas2nya kat sana..
Sekarang ni cuci mata ja lah dengan menu kat rumah kawan2 semua...(^_^)

5 comments:

Mia-Ina said...

nasib kat johor ada jual gak. tapi, x la sesedap di pantai timur kan.kena g pantai timur tu yg best

kak ina kl said...

salam..kat sana memang sodap..kat sini entah rasa apa-apa tah..

zara aluwi said...

Ni dah dekat nak puasa, kat pasar ramadhan nanti banyak lah jual.

eynda said...

Sini tunggu bulan puasa je la..mesti ada kat bazaar...tapi paling best yg ori kat terengganu la kan...

Jieda said...

alahai..tengok entry ni tetiba nak makan satar la pulak huhuhu

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "