Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 3 April 2010

Kegilaan FB

Wahahahaa..ini mungkin situasi yang sedang berlaku sekarang....Kalau tak si suami..mungkin juga berlaku pada si isteri....

Kalau tak bermain game yang ada dalam FB tu pun...kegilaan mengadap Fb ni berjam2 pun mungkin juga...Betui tak?....

Apa yang sue nampak, bagusnya FB ni ialah...kita boleh mencari kawan2 lama..Yang jauh pun terasa dekat ( ini bagi oarang yang mempunyai ahli keluarga atau kawan yg berada jauh di oversea.)

Tapi sebenarnya, terpulang bagaiman seseorang individu itu menggunakan ruang FB ini macam mana... Benda baik yang dipaparkan..baiklah jadinya...kalau buruk..maka tak bermanafaatlah jadinya...


3 comments:

eynda said...

Itu la bezanyer zaman dulu & zaman sekarang kan hehe...

Mia-Ina said...

kte pun dah addicted dgn FB...but ada org warning kte..dia kata FB ni klu dr aspek kerjaya pendidikan...kena jaga mulut...jgn smpai org pendidikan tau...mati tersilap ckp kat FB,..naik kes oooo

ibh said...

Kak eynda :.betul tu kak..

Mia Ina : He..hee..kena hati2 la ya...

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "