Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 25 April 2010

Dah sampai dah


31 tahun jadi anak jati Selangor..malam tadi baru pertama kali pergi ker Kuala kubu Bahru...Ntah apa mimpi agaknya..Semalam petang, hantar msg pd cik hb ajak pergi round kl lewat malam. Alasan!..lama dah tak tengok KL pada waktu malam..ha..haa....Cik hb tak balas pun...


Kul 7 malam cik hb sampai rumah. Memang pelik la, awal sangat baliknya...Tak pa la, bagus juga..sesekali cik hb balik awal...8.30..tengok dia siap2..Tanya la nak pi mana?...Dia cakap..kalau nak ikut..siap!.Huh!..pe lagi..berdesup la siap..hee..hee...nak bawak round kl la tu....



Rasa pelik sangat jalan yg dituju..Tanya hb..nak pg mana?..Dia kata..ada la...Tunggu ja....

Huh!..nak tau pg mana?...Sakan betul...nak pi Kuala Kubu rupanya...Awat tak habaq..awai2...Cik hb bleh cakap pa...Ni lah nak bawak pi jalan2....


Sampai KKB..kul 10 lebih..round2..tengok kehangatan penduduk KKB berkempen...Tengok orang ramai kat stadium ..Cik hb ajak pi tengok..walau tak nak..kena jg la follow..tak kan nak duduk dlm keta kot...Ada ceramah kempen rupanya...Dengaq ja la..sampai kul 12.15....kuar awal skit sebab takut jem...12.30..berhenti kedai..minum dulu...1.10..teruskan perjalanan...


Nak dekat kul 1.30..dah kat rawang..cik hb ngantuk lak..Hadoii..sue mana pandai drive..terpaksa berhenti tidoq dulu kat Petronas...Kul 2..kejut hb..gerak balik..Sudahnya, sampai rumah semalam kul 3 lebih..Balik2..tak pikir pa lagi dah..Katil ja yg dicarik....Lepas subuh..sambung membuta sampai kul 8.30..Lia betul nak bangun..tapi kena bangun gak..kena masak..Sebab cik hb nak pg keja....Hu..huu....


Hari ni orang KKB pi mengundi...Malam ni kita tau la sapa pemimpin yang bakal dipilih oleh orang2 KKB...SElamat mengundi lah pada penduduk2 KKB ya...


No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "