Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 23 April 2010

Ada rupanya...


Sangat terlambat hokey...baru tau lak..ada filem Lagenda Budak Setan...Tu pun sebab baca n3 kak maya tadi.


Adakah filem ni di adaptasikan daripada Novel Ahadiat Akasha?.."Lagenda Budak Setan" ( kena serch ni)...Sue ada simpan novel ni..Novel ni kira top juga masa zaman sekolah dulu...And Ahadiat adalah salah seorang penulis favorite sue...


Kalau betul..memang syok la..Sebab cerita tu memang best...Tapi storynya lebih kepada muda mudi la ( huhh..i tak tue lagi hokey...still bleh layan lagi) ... Ada sapa nakbelanja sue tengok tengok cita ni tak?..Hee..heee...ayat tak bleh blah betul la kan...macam banyak peminat jer...haa..haa...

Okey..sama2 nantikan kemunculannya di cinema ya....



No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "