Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (236) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (2) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Dari Dapur Sue



Layan menu hari ni...Nih! menu untuk makan malam ni....Haa.haa..kul 5 baru nak masak...Pagi tadi dah masak nasi goreng, so jangan harap nak makan tengahari..lagi pun tak der orang kat rumah..Sue lak..kuar pg Tesco tengahari tadi dgn adik...So, petang ni masak ala kadar je lah..

Gambar sangat tak memuaskan..Bila lah nak dapat kamera baru nih...Huuu..huu
.
.
.
.
.



Ha..haaa..taip n3 sambil urut kaki...Suka la hang ya cu..tak yah urut kaki haku lagi....( ambaikan kaki tuan belok yg tak semenggah itu..:-) )

2 comments:

Mia-Ina said...

urut kaki tu yg best kak sue..relaks rasanya

ibh said...

Ha.haa..betul tu..rasa bergetar semua lemaks2 akak..wakakakaka

Sup Tulang Jangan Pandang Belakang

Kali ni up lagi menu dah basi.Dah try lama dulu.Sesekali   nak juga try resepi google..Biasa tu buat sup ala campak-campak ikut hati ja. ...