Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 29 April, 2010

Jom Kurus kali ke 4

Fuhhh!!!..seperti biasa, hari khamis..hari Jom Kurus..Selesai sudah aktiviti hari ni..1 jam 30 minit..Alhamdulillah..hari ni langsung tak pancit..dah mula ok la tuh!..

Start minggu depan..dah plan nak jogging setiap hari selasa kat tasik permaisuri ( hah!..ada yg nak join?..kita jumpa di sana hokey..)..khamis lak, Jom kurus ( kalau tak kurus juga tak tau la..)


Okies!..sekian laporan untuk hari ni ( laporan ni nak kasi bakar hati kawan2 yg tak workout hari ni..wakakakakaaa) Daaa..nak layan adamya dulu..chaww luu


1 comment:

Aziera Yazid said...

Hi Sue..

Dulu masa nak kahwin kita pun hari-hari jogging kat Tmn Tasik Permaisuri tu. Best kan kat situ? Masa tu duduk di Cheras.

Skrg ni dah pindah jauh, nak cari masa jogging pun dah tak sempat huhuhu.

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "