Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 22 April 2010

Jom Kurus

Selesai aktiviti Jom Kurus hari ni....Tapi sayang lupa nak amik gambo program...
Hari ni penat skit..sebab aktiviti dah up skit....Rasa bergetar semua lemak2 di peha ni.....Paling tak tahan masa buat haverst step tadi la...30 minit bleh stady laie...kali kedua..buat 1 minit...gigil kaki maaa...wahahahahaa...tu tandanya apa tu?....Piki sendiri lah ya....

Sue memang akuilah..stamina sue memang dah teruk pun...tu pasai..baru buat aktiviti macam ni dah tercungap2...Tapi memang best..peluh keluar merembes2...bagus kan..heee...

Okey..sekian sue melaporkan untuk aktiviti Jom Kurus kali ini....( wahahahahaaa..ada cam karam sing walia nya stail tak?...wakakakakakaa)

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "