Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 20 June 2010

Tag

Tag pasal kasut ni sue dapat dari mama hannah..sapa laie kalau kak eynda yg meletop gitu...Hehehe..sowie kak...Tag ni dapat lama dah dapat...tapi baru sekarang nak buat...

Sebenarnya..sue ni bukan la seorang yg suka kumpul kasut..masa bujang2 dulu ya la...Sekarang ni..mana kasut yg sue suka..sedap dipakai..tu la yg sue lenjan tiap2 hari....






Brand : Tak kisah brand apa..asal sedap dipakai dan tahan dilenjan..ekekekke..( kak eynda!..sue
pun suka pakai kasut BATA juga tau ). Yang ni brand Alen Delon rasanya ( brand dah
hilang da..sib baik kotak ada lagi..)..

Warna : Sue lebih gemar warna hitam

Harga : RM59.90..

Tahun beli : 2009

Sebab beli : Beli sebab dah jenuh sakit kaki pakai kasut yg tinggi ( bru 2 inci tu..heee)..Lagi
pun..time tu giler tengok..Jusco tengah sale time tu...Sempat rembat 2 pasang..Dan
seperti biasa kalau dah suka dan selesa dipakai..dua2 ni lah yg dilenjan hari2..(^_^)


Orang yang anda tag :
Errr..rasanya tak der kot..Sebab tentu dah ramai yg ditag kan.

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "