Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 19 June 2010

Kamera DLSR lagik...


Tengok kamera tuh!


Amacam!...mengancam tak?


Hehehehhe...Mintak maap ya....Dibetulkan....Tuh bukan kamera sue tau....Saja kasik up skit..Jeles seh!...JIYA...ko dapat dulu kamera DLSR tuh!..
Sapa2 yg nak pi tgk or cium kamera baru jiya pi la masuk umah dia ya...Kasik tinggai ayaq liur skit masa kiss kamera dia tu..ekekekekkee..( sib baik ko jauh jiya..kalau tak..mampos kena puk ngan ko)


Nih rasa macam nak guling2 nih....Lama dah ngidamkan benda alah tu...



Duit tabung tak cukup laie....Ada tikuis duk tebuk bawah tabung tu..tu yg tak penuh2 tu...ekekekekeh...


Sue mula minat dengan kamera ni..masa tahun 2006..2007 ..mcm tu la...makin lama makin jatuh chenta.....Dulu masa opis lama..kena belajaq pakai kamera ni...Coz kena dengan kerja..Skang ni..duk admin..tak guna dah....


La ni..pakai ja la dulu kamera yg lama ada ni...gambo dah kelabu..Sabo ja la....


2 comments:

mama rania said...

hihihi..sy juga mulai mengidam kamera ini kak..huhuhu..bl nk cukup wet ni.kna save 10sen setiap minit..kuikuikui

ibh said...

Meh kita sama2 menabung ya..ekekekkekee

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "