Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (236) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (2) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Dari Dapur Sue

Layan menu hari ni..Ni first time masak kurma..Tak pernah pun teringin nak try selama ni...Ok la tuh..cuma cam terpekat skit...

Lawannya adalah sayur campur dan ikan keli + haruan goreng...


dan..



yg buat lagi meletoppp...
adalah cicahnya

v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v

v


BUDU CAP KETEREH

Layan tuuu..selama ni kalau beli budu bagi kat orang ja..langsung tak teringin nak buat untuk makan sendiri..Woo..sedap rupanya..patut la..orang belah sana cukup suka ngan budu nih...
Makan nasi panas, ikan goreng cicah budu pun best rupanya...Heeee...cam baru jer duduk mesia kan..Baru nak kemaruk ngan budu..(^_^)...

2 comments:

I want to lose weight said...

Ko jgn masak sesedap buh gambor..

Aku skang ni pantang je taw tgk makanan org kata SEDAP..

MAHU sesaja..

Mangsa utama Inche Izman ngn Hajah Norlia :))

ibh said...

akakakka..hajah norlia punya masakan lagi mantop dr aku..tak dak hal lah dia nak masakkan tuk ko...

Sup Tulang Jangan Pandang Belakang

Kali ni up lagi menu dah basi.Dah try lama dulu.Sesekali   nak juga try resepi google..Biasa tu buat sup ala campak-campak ikut hati ja. ...