Dari Dapur Sue

Layan menu hari ni..Ni first time masak kurma..Tak pernah pun teringin nak try selama ni...Ok la tuh..cuma cam terpekat skit...

Lawannya adalah sayur campur dan ikan keli + haruan goreng...


dan..



yg buat lagi meletoppp...
adalah cicahnya

v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v

v


BUDU CAP KETEREH

Layan tuuu..selama ni kalau beli budu bagi kat orang ja..langsung tak teringin nak buat untuk makan sendiri..Woo..sedap rupanya..patut la..orang belah sana cukup suka ngan budu nih...
Makan nasi panas, ikan goreng cicah budu pun best rupanya...Heeee...cam baru jer duduk mesia kan..Baru nak kemaruk ngan budu..(^_^)...

2 comments:

I want to lose weight said...

Ko jgn masak sesedap buh gambor..

Aku skang ni pantang je taw tgk makanan org kata SEDAP..

MAHU sesaja..

Mangsa utama Inche Izman ngn Hajah Norlia :))

ibh said...

akakakka..hajah norlia punya masakan lagi mantop dr aku..tak dak hal lah dia nak masakkan tuk ko...

Blueberry Banana Greek Yogurt Pancake

Kemain panjang namanya..Benda sama saja..Pancake a.k.a lempeng comei gitu. hehehe. Idea dari pinterest gitu. Kalau dah bukak pinterest ...