Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 19 June 2010

Dari Dapur Sue

Layan menu hari ni..Ni first time masak kurma..Tak pernah pun teringin nak try selama ni...Ok la tuh..cuma cam terpekat skit...

Lawannya adalah sayur campur dan ikan keli + haruan goreng...


dan..



yg buat lagi meletoppp...
adalah cicahnya

v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v

v


BUDU CAP KETEREH

Layan tuuu..selama ni kalau beli budu bagi kat orang ja..langsung tak teringin nak buat untuk makan sendiri..Woo..sedap rupanya..patut la..orang belah sana cukup suka ngan budu nih...
Makan nasi panas, ikan goreng cicah budu pun best rupanya...Heeee...cam baru jer duduk mesia kan..Baru nak kemaruk ngan budu..(^_^)...

2 comments:

I want to lose weight said...

Ko jgn masak sesedap buh gambor..

Aku skang ni pantang je taw tgk makanan org kata SEDAP..

MAHU sesaja..

Mangsa utama Inche Izman ngn Hajah Norlia :))

ibh said...

akakakka..hajah norlia punya masakan lagi mantop dr aku..tak dak hal lah dia nak masakkan tuk ko...

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "