Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Tuesday, 22 June 2010

Lagi lagi BOLA

Kenai tak benda alah ni?....

Agak2 kalau direbus or diuli...dimakan..kenyang gak...


Ni dak..asyik la disepak manjang....

Eiii..bila la nak habis world cup ni..Naik rimas lak dibuatnya..Tu nasib baik la kat rumah tak masuk astro..Kalau dak rasanya..asal ada bola ja..harus org tu sorang ja kongker tv....

Nih nak crita ni...Sue ni sebenaqnya bukan la tak minat bola..Tapi maleh laa..nanti kalau sue dah layan...Takut terover lebey kang dari org tu....Kalau org tu..mmg tak bleh cakap la...HANTU bola..


Bukan pa..layan bola sampai pagi..Sok pagi..nak kejut pi keja..Makkk aiiii...punya la payah..Susah2 sgt nak kejut..sue join balik sambung tido baru tau...haaa..pueh dua2 tak pergi keja langsung..Boleh?...akakakakaka

2 comments:

che'iza said...

Betullah... Cam semlm tgk bola... layan spainnyer pasal... 4.30 pg baru habis... lepas tu tokleh tido... hahaha... padan muko den....

sue said...

Hahahah..cam burung hantu lak jadinya..Sama la cam cik hb sue..sudahnya nak bgun pagi pg keja, punyalah payah nak kejut..ni penangan bola la ni..ekekkekeeh

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "