Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 18 June 2010

Kecut perut

Salam Jumaat semua (yiiii..sok dah cuti dah..ekekekekeh!!!!!)
Pagi ni sue gagahkan juga pg keja...
Hari ni pergi kerja naik kuda besi cik hb yg disayangnya tu...
Pejan juga la..gagahkan..nak bawa dua orang yg muatannya..ala2 kuss semangat gitu..
Keta?...Usah ditanya la..Mau lama lagi la agaknya duk dalam bengkel tuh!..
Bila jadi macam ni..mula la sue duk ungkit ngan cik hb..Tu lah..keta satu laie..duk perap kat kampung...Skang bila dah jadi macam ni..sapa susah!..Kita juga..heee. Dah la bini dia ni..Ala2 fobia gitu nak naik moto..Sepanjang lepas kawen ni...Ni kira kali ke 3 la kena naik moto.
Nak cita pasai pengembaraan pagi tadi ( ekekeke..macam adventure sangat jer bunyiknya kan?)..
Biasa kalau naik moto..kami mmg akan kuar seawal 6.30 atau 6.45 pagi gitu ( bukan pa..jenuh nak redah jem..eiii..seriau tau..)..Tapi pagi ni..cik hb buat hal..bleh plak dia siap lambat..Sue besa la..pagi lagi dah bising..Lagi2 dah jadik mcm ni..
Adik dah offer bawa keta dia ja..Tapi cik hb tak mo..Hampeh tul..Adik siap cakap lagi..Ko bior betul..betul ker nak naik moto..Cam tak larat jer moto tu..Hampeh tak hampeh tu..Hangin jer pepagi..Siap dia bleh gelak plak masa sue naik moto..
Sue..biasa la..kalau naik moto..offcoz peluk cik hb kuat..ketaq tu..ngan kecut perutnya..ngan sejuknya..ntah apa2 lagi la perasaan( macam poyo ja kan..i tak belagak tau..tapi siyes memang takut ya)..Gila..rasa mcm kecik ja bila lalu celah2 keta...keta kiri kanan tuh...
Ha ko..nak dijadikan cita..sampai ja dekat flyover atas bulatan cheras..Tetiba jem lak..Eiii!..rupa2nya ada accident la plak..Bas Rapit KL ngan moto kot..Ceh!..apa malang la..sue bleh la terpandang darah ngan kasut kat bawah bas tu ( weh! gila tu..betul2 lalu tepi...)..automatik tetiba sue jadi gigil semacam..kecut perut jadinya...Sian mangsa tu..Meninggal ko...Ketaq weh!
Eii..pergi keja dah lepas..nih nak kena harung balik keja plak..Sib baik la hari ni dah jumaat, sok tak yah pi keja...Hope cepat la baik keta tuh..Tak mo naik mutu dah..Sue adalah sangat takut naik mutu okey...
Cik hb..sila follow up okey dgn bengkel..Suh diorng buat keja cepat2 skit...

1 comment:

kakinakl said...

salam..akak dulu merempit jugak sampai ke kl bawak motor walaupun tak dak lesen..sbb masa tu keta satu ajer..

skrg ni nak keluar ke depan sikit pun dah gabra nak naik moto..seram tau.

kesian dengan org kena langgar tu..tulah naik moto ni bahaya kannnn..hati-hati yer

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "