Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 19 June 2010

Jom makan


Nih menu minum petang...Bukan petang semalam..atau pun untuk petang ni... Tapiiii...ini menu minum petang khamis lepas....
Biasa la..n3 dah basi..Tapi puding tu..dah selamat pun dalam perut nih ha...
Ni percubaan pertama buat puding pakai agar2 serbuk..


Siyes..memang 'peraq' betul..tak pernah seumur hidup guna yg serbuk..besa pakai yg rebus tu ja....Apa pun sedap tuh..Cuma yg ni sue buat kurang manis...

Resepi tak perlulah..Nak cari puding yg best2 pi ja kat rumah Kak Hana tuh!..heheheh..Sat laie nak pi skodeng rumah Kak Hana..nak tengok ddia masak apa hari ni...


Seperti biasa..gambo sgt2 la tidak memuaskan hati..Huhuhuhu..

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "