Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 2 June 2010

I'am back...

Salam semua..
Kembali bersiaran..setelah dua minggu sue tak join Jom kurus.....Minggu ni tambah lagi satu aktiviti..

Sue baru selesai beraerobik + poco2..Fuhhh!...rasa macam sue dah kembali semula...
Ya la..2 minggu sue menjalani hari2 yg sgt stress..sampai semua program terbantut....Tapi kesedaran tu bertiup kembali..Sue!..bangkit sue...Ko tak boleh terus2 terusan stress macam ni..matlamat ko mesti diteruskan...
Semoga semangat sue kuat kembali...Nak berblogging pun tak der mood tau masa tu..huhu...


Ok!..now...sue dah senyum kembali.... Pergi jauh2..semua stress2 tu...



6 comments:

...aida... said...

Betul tu sue... stress jangan dibiarkan lama-lama. Penat jadinya. Kena pandai cari alternatif hiburkan diri sendiri... Semoga lebih ceria lepas ni.

eynda said...

Workout memang boleh hilangkan stress kan :-)

ibh said...

betu kak..stress ni buat kita penat ja..sue malas nak stress2 ni..buat cepat tua ja...

ibh said...

ya kak eynda sue setuju tu..rasa fun sgt..agak2 geram..bukak muzik yg rancak2 skit..

Mia-Ina said...

mia pun ble stress dgr lagu...menari aerobic...rs feeling gak

ieda said...

cayuk2 dik .. semoga hari2mu ceria seperti dulu kembali :))

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "