Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 27 June 2010

SONIK HIDROTERAPI...


Salam..
Pernah dengar pasal SONIK HIDROTERAPI tak?..
Hehehehhe..sue dah try tau mandi guna
SONIK HIDROTERAPI ni..Memang syok sangat..Rilek dan betul2 macam dispa rasanya....Urutan daripada air tu memang buat kita betul2 sedap...Dengan bau2an aromaterapi lagi...



Sapa2 yg nak tau apa tu terapi SONIK HIDROTERAPI dan nak tau sedap ker tidak pergi la carik kat Kompleks Gurney..Tingkat 1, Dekat Spa Nur Firman ( ni cam promosi nih..kira iklan tak berbayarlah ni)..
Sekali terapi..15 minit ja ( tapi..siyes..15 minit terasa lama sangat kalau dah masuk dalam bathtub tu)..Harga?..Just RM35 ja...


Hahaha..mula2 memang korang akan rasa cam cuak ja..bila tengok buble2 air tu yg macam air panas mendidih..Duduk dalam bathtub tu bukan saja duduk tau..Dia siap suh kita follow beberapa teknik senaman..
Oh ya..lupa nak cakap..SONIK HIDROTERAPI... ni juga berfungsi untuk kuruskan badan tau dan macam2 lagi...Bagus untuk kita orang pompuan ni...hehehehe...

Lepas jer habis mandi..korang akan tengok..air mandian kita jadi kotor..dan akan ada kekotoran disekeliling bathtub tu ( kata kakak tu..tu la toksin yg dikeluarkan)..Mana yg gumuk tu mesti ada banyak buih2 mcm lemak yg kat permukaan air..Kulit pun bersih ja tau...
Try la ya



4 comments:

Mia-Ina said...

x tau pun.....wah, smapi kluarkan toksin..best tu

ibh said...

Heheheh..yg penting urutannya tu..sedap betul...

belogmamania said...

yeke?kompleks gurney ktne?
laki leh wat gak ke?

ibh said...

Tie..kat kompleks gurney, Lot 358-365 jalan persiaran gurney..lelaki pun boleh la..pi la..tapi nia kena tggl ngan maktok dia la..heehheee

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "