Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 20 June 2010

Jom sarapan

Morning!..
Sarapan apa pagi ni...


Sue pepagi lagi duk menyediakan nasi goreng..Menu yg sgt berat untuk pagi ni..

Plan nak mkn roti sapu dgn "Dulce de Leche" ja..Tapi malas pagi2 nak bukak
( heheehe..berdebar nak tgk hasilnya...cantik ke idak mcm yg lain punya)



Gambar adalah ehsan cik google..maleh nak naik amik kamera dlm bilik..lagi pun gambo dah tentu2 tak cantik...layan ja lah gambo ni..sama ja mcm tu nasi goreng pagi ni...


Sue blum makan pun lagi...coz pagi lagi dah ambik segelas air kosong + lemon..pastu layan air koko..Konyang laie....Masak pagi buto sebab nak bagi MIL sarapan ikut time ja...Biasa la..bila MIL ada..nak mkn ker tak nak..masak tetap kena masak..coz sue jg betul waktu makan MIL. Isnin ni dia ada sesi dgn doktor..nanti kalau gula dia tak stabil..haru..so, baik jaga betul2 pemakanan dia...Ingat!..sue bukan menantu kejam ya..kontrol tu bersebab hokey...
For diabetis person..silalah jaga pemakanan anda bagi mengawal kandungan gula dalam darah anda juga
...

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "