Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Tuesday, 28 August, 2012

Bikin tension ja

See.   Elok ja cik hb sue duk landing tgk tb.
Aiii bang! Tak kan x jadi kluar kot.

Balik keja tadi sampai rumah, tak dak karan.
Cuak hokey. Ingat tak bayar bil, karan kena potong.
Kalau kena potong, malu i. . Hihihiii.  

Duk la bergolek dua orang. Tahan panas dgn nyamuk lagi. Maklum la pintu bukak luas, sliding pun bukak luas. Bapak nyamuk pun boleh masuk. Ngeeee

Kui 9.30 hb bunyik suh mandi ajak kluar (kantoi x mandi lg. . Hehehe)
Siap mandi. . Elok ja nak sarung tudung. Karan ada pulak.
Erk!.   kuar ja tgk hb dah ngadap depan tb.

So.. Now, kita jd keluar ke tak ni bang. Huhuhuuu :p

*sekian n3 meraban + update pemanas blog. :p

Published with Blogger-droid v2.0.6

6 comments:

ieda said...

adohaiii ekkee
slow2 pujuk ajak kuar dik ;)

♥LOVE2COOK MALAYSIA♥ said...

Hihihi cool dear!

HomeKreation said...

Salam Sue cayang. 9.30 pagi ke malam? Kalau malam best lagi titun dari keluar....hehe.

Cik Ina Do Do Cheng said...

kes cam ni selalu gak cik ina kena.kita dah berkobar-kobar nak keluar dia plak tetiba cam tak jadi nak keluar.bertabah ye sue : )

eynda said...

So apa sambungan citernyer? Jadi keluar ke tak? hehe...

ijayuji said...

Salam kak sueeeeeeeeeeeeeeee!!! Salam lebarannnnnnnnnnnnnnnn!!! misssss uuuuuuuuuu!!!!! :D nak raya ni kak, ada kuih lagi tak? :D nak bwk balik sekali hihihi... maaf zahir batin atas salah silap ya kak :))

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "