Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 2 August 2012

Air Tembikai



Assalamualaikum. .
Tetenghari ni saja ja nak up gambo air.
Nih semalam punya. Air tembikai paberet hb.
Semalam bila letak air dalam balang ni, kasi hb minum.
Di semacam pelik ja. . Hahahahaa. . Sorry bang.
Betul2 lepas ambik gambo. . Hb dah duduk nak berbuka. Tu yang sua ja yang tu.
Tak yah gelas- gelas ya bang. Ni pun ok juga.

Bila jadi macam ni, gelak sendiri ja bila teringat yang hari ni QH up kat fb gambo kartun yang suruh family dia stop makan jap, sebab dia nak ambik gambo untuk fb. . Hihihiiii. . Ada yang macam tu ka?..Heeee (^_~)


Published with Blogger-droid v2.0.6

11 comments:

ijayuji said...

Salam kak sue! kita tgh marathon nii sbb jap lagi kita sibuk ehehe... telan air liur gulp** lama tak layan air2 mcm ni sejak puasa sbb cuaca kat sini mendung jerr nak buat2 puding pun takde mood tp kuih jalan ajerr ehehe..

gerhana luka said...

tu dia ayaq tembikai no...

Norhaizan said...

Feberet kak zan juga tu...

Aiza Haris said...

waaaaa....bulan2 poser beginikkk tembikai mmg terbaikkk!! heheh

nOOrsha said...

waduuhh terliur tgk air tembikai tu..mmg terbaek wokkk..nasib sy bw malam tau...hahha..klo bw siang tgh panas ntah bape kali teguk air liur..hihihi

Nieza said...

air tembikai memang sedap. gambar tu semua perli kita yg suka ambil gambar ler tu yer...haha tapi saya tak la ambik masa dekat nk berbuka...sebab kalau dah duduk mengadap terus ngap jer tak sempat nk posingkan..hehe

inahar ali said...

waduh..daapnyer dpt berbuka ngan air tembikai nih..gulp..gulp! hehe..

HaSue said...

wuhhh zalimnyaa tyg ayaq tembikai..hihihi..sibbaik dah nak berbuka ni haa...sedap amat nmpk air tmbikau tu kak sue

QA's ~ mamapapa said...

ehehe!!dh mcm minum kt kdai plak dlm botol mcm nikn :)
jmput follow kmbali :)

eynda said...

Rasa segar je kalau minum tembikai jus kan...

Bab ambik gambar kekadang kalau makan2 kat luar ada gak macam tu... kat rumah snap cepat2 sebelum start makan... kekadang tak kisah langsung kat kamera :-p

mummy darwishes said...

aduhhh pekat...melekat...terangkat......sdpnye kak...dh la qis xsahur td...huhuhu...menggoncang iman betul ni....

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "