Nafsu ja tu



Tengok kartun ni.
Penuh makanan, sampaikan x tau nak yang mana satu.
Suami duduk hujung nun, istri duduk hujung satu lagi.
Kan x harmoni tu,
Bagus sangat kartun ni.
Tepat sangat message yang nak disampaikan.
Bulan ramadhan, makanan memang mudah sangat nak dapat.
Tapi berpada- pada lah ya. Jangan sampai jadi macam tu.
Sebaiknya, bersederhanalah.
Yang penting, jangan membazir.
Bagi sue, pelukis ni berjaya menyampaikan message melalui kartunnya ni. .  (^_^)


Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

Norhaizan said...

Betul..betul..betu (suara ipin)

sudipVSsenduk said...

tersenyum tengok kartun tu..

Alhamdulillah, setakat ni semua yg dibeli & dimasak dapat dihabiskan dgn jayanya tanpa ada pembaziran..

Alin Marlini said...

Alhamdulillah..puasa kali ni kami lebih berjimat (sayalah..hehehe)

Blueberry Banana Greek Yogurt Pancake

Kemain panjang namanya..Benda sama saja..Pancake a.k.a lempeng comei gitu. hehehe. Idea dari pinterest gitu. Kalau dah bukak pinterest ...