Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Nafsu ja tu



Tengok kartun ni.
Penuh makanan, sampaikan x tau nak yang mana satu.
Suami duduk hujung nun, istri duduk hujung satu lagi.
Kan x harmoni tu,
Bagus sangat kartun ni.
Tepat sangat message yang nak disampaikan.
Bulan ramadhan, makanan memang mudah sangat nak dapat.
Tapi berpada- pada lah ya. Jangan sampai jadi macam tu.
Sebaiknya, bersederhanalah.
Yang penting, jangan membazir.
Bagi sue, pelukis ni berjaya menyampaikan message melalui kartunnya ni. .  (^_^)


Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

Norhaizan said...

Betul..betul..betu (suara ipin)

sudipVSsenduk said...

tersenyum tengok kartun tu..

Alhamdulillah, setakat ni semua yg dibeli & dimasak dapat dihabiskan dgn jayanya tanpa ada pembaziran..

Alin Marlini said...

Alhamdulillah..puasa kali ni kami lebih berjimat (sayalah..hehehe)

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...