Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 1 August, 2012

Cuci mata jap. Meh tengok kampung sue. (^_~)

Tepu pala. .
Pinor mata duk ngadap pc.

Update: Nih vew depan rumah ya..Nanti2 sue share view tepi rumah kiri dan kanan..Kebun ada, sawah pun ada..Heheheee

Rindu kampung pun ya juga.
Tengok gambo ja lah.





Published with Blogger-droid v2.0.6

13 comments:

ijayuji said...

Salam kak sue! waaaaaahhhhhh!!! mcm kampung kita jer kak, terasa mcm suasana raya dah tgk jalan2 ngan pokok kelapa sawit tu sume :D dah nak dekat dahhhhh raya jom balik kampungggg!

sury_masury said...

Kat mana kpg ni...heeee..jauh sgt ke....uhuuu:-)

ibh_sue said...

Ika: Ko sajaaaa..akak tak balik kampuang akak la tahun ni...Tahun ni balik Perlis, kampung hb. huhuhuuu...

ibh_sue said...

sury_masury: Kampung sue kat Sg. Panjang Selangor. Kalau dr KL, jalan clear x jem 2 jam pun sampai..Kalo merempit laji 1 jam pun sampai kot. kikikiiiii

ieda said...

huhuhu rinduu kampung jugak
x merasa dah sbb akk nie punn duk kampung dah ;)

ibh_sue said...

Kak ieda
x pa lah kak. Ddk kampung la best. ;)

Qasey Honey said...

rindu sgt yer sue...xpe raya xlma lg..cuti raya amik lama sikit yer..QH pon gitu juga..hihi

gerhana luka said...

rindu kampung jugak... tapi aku lagi rindu kampung aku yang dah takde sbb dah jadi ladang sawit felcra kat Sg. Manila tu, rindu nak dayung sampan kat sungai huu...huu.. rindunya nak mandi air kolam.... tapi tu la dah takde semuanya, yang tinggal hanyalah kenangan terindah dalam hidupku.... nyanyi jer la :))

eynda said...

Bestnya area kampung sue... pokok kelapa sawit tinggi2... :-)

ibh_sue said...

QH, raya sue balik kg hb kali ni. Tp ok jg lah coz kg hb pun ada sawah. Heee

ibh_sue said...

Oh! Dah x da ya kg ko kat sn. X pa lah, yg penting kenangan tu still tersimpan jd memori indah dlm hidup.

ibh_sue said...

Kak eynda. . Kat rmh sue kelapa sawit ada, sawah pun ada. Sbb tu sue suka suasana kg. Damai ja dgn tumbuh2 an. . :)

zila norazila said...

sue rindu pulak akk nk balik kg..he hheee..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "