Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Tuesday, 31 July 2012

TIP UNTUK MENDAPAT BE DARI NUFFNANG

ASSALAMUALAIKUM.
Ecececee..tengok tajuk tu macam la tuan tanah ni pemes sangat..Padahal, belog pun suam-suam kuku ja..BE pun bleh kira..hihihiii

Walau tak bapa arif sangat pun pasal menda-menda ni..Tapi tertarik juga dengan info yang disampaikan Gadis Kampung ni.. Thank's la GK share info tu...Banyak juga yang sue tau..Hihihiiii..

Dah!..sapa nak tau juga tips tu, sila lah ke rumah GK ya..



Passtt: Dan dan tu juga nak bukak nuffnang..Siyes, sue pun tak tau status sue apa...Hehehee

3 comments:

Nieda said...

selamat berpuasa

ieda said...

ok2 .. thanx info dik
akk nak terjah skrg jugak ;)

sury_masury said...

Salam cik kak sue...hehhehehe..kite pun x brapa tau jgak pasal benda ni...almaklum lah kan...x aktif sgt bebelog ni lama sgt....heeee....baru je nk add nuffnang ni...:-)kite dh terjah dh blog gk ...

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "