Aiskrim buah segera.

Malam- malam tekak tetiba nak makan eskrim.
Malangnya esbox mmg x da eskrim.
Dapat idea. . Meh kita buat eskrim segera yg orang malas tp tekaknya x malas2 nak makan ni.

First, potong buah. Sue gn buah kiwi.
Cairkan coklat. Sue cairkan coklat  almond bar ja.
Cucuk buah dgn lidi or nak cantik lg gn batang eskrim.
Celup dalam coklat dan sejuk kan dlm esbox.

Dan hasilnya. . Taraaaaa. . Nunnnn spt di atas. Korang boleh buat elok2 lg. Suenya tu sememeh betul. X cantik langsung. Dah la x bp keras lg dah nak ngap. Tak nyabor. .  X pa la, masuk tekak sedap jg. Heeee. .

Sekian! Ngeeeee. .

Pssttt!!- dah mcm stoberi celup ceklat lak ya. ;)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Comments

ieda said…
Adoiii sempat layie nie, huhuhu, sure aedapp, sue nie banyak tul ideanyeee, niee macam nak buat nie ekekekek
gerhana luka said…
sedap tu terasa masam2 kiwi dan manis coklatnya ngenceesss...
ibh_sue said…
Kak Ieda. Idea spontan lg pun healty. X menahan memalam nak mkn eskrim. . Heheheee
ibh_sue said…
Iaaa. . . Lg sedap dr stobery cicah coklat. Kikikiiiii
blogresipi.com said…
Menarik idea akak ni. Kena try gak lah. Hehe
eyndayusoff said…
Good idea ni :-)