Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 13 July 2012

Sila fokus okey!

Jangan jadi macam ni ya.
Pengajaran untuk pagi ni.
Sila fokus bila buat kerja.
Hadiah dapat pagi ni.
Free- free ja bagi iron perangat jari sekali.
Huhuhuuu. . . Sakittttt. . .
Nasib sikit ja. Kalau tak, cacat i. »»»»» over melampau

Published with Blogger-droid v2.0.6

10 comments:

zila norazila said...

sue h ehee aduss pkara yg sama jgk selalu akk kena camtu..mmg sakit:)

ijan said...

alahai, ciannye... hopefully tak jadi tanda :)

ieda said...

ekkekek cikit je tuu dik ;)

ejulz said...

hehe.. kesian.. :)



Hadiah menarik;
TEMPAT PERTAMA : Barang Sophie Paris bernilai RM50 dan ke bawah.

TEMPAT KEDUA : Barang Sophie Paris bernilai RM 25 dan ke bawah.

TEMPAT KETIGA : Barang Sophie Paris bernilai RM15 dan ke bawah.


Kalau sudi join segmen pertama ejulz k..
http://kampung-kameq.blogspot.com/2012/07/segmen-menangi-hadiah-sophie-paris.html

nOOrsha said...

kak sue...mulus kudus tulusnye jarimew itewww...hehehe...ingat soh fokus kat cincin tu, rupenye kat jari yg kene setereka ea...x pe still comel lg jari tu.. blh pakai 10 cincin lg..:)

yan's cottage said...

salam sue....
ini bukan kes dera kan....????
gurau je sue lain kali hati hati
sayang jari yang comel tu....!!!!!

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina tengah fokus kat cincin tu.cantik.bertabah ye dalam hidup setiap orang mesti sekali kena sterika : )

gifts chennai said...

nice content of the blog. from http://www.giftschennai.com

gerhana luka said...

heee.. comel lagi jarinya Sue. aku selalu kena kuali panas time masak sbb masak kelam kabut. melihat jari mu itu aku teringat jejari tembam Diah kikikik...

Suhana Shuib said...

salam sue.. loo nape jadi camtu..lenkali hati2 k.. Kak Su pon slalu gak jadi camtu..hubby ckp cuai..eh..eh..suruh dia iron baju sendiri baru tau..hahaha..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "